Konami estrena l'avantsala de l'E3 i marca tendència

2 min

Demà comença oficialment l’E3 2012. Tot i això són moltes les empreses que volen tenir més protagonisme i per no quedar diluïdes entre les més de les més de dues-centes companyies que tenen presència a la fira, fan conferències PRE-E3. Konami va emetre eldivendres 1 de juny un vídeo en el que presentava les seves principals armes per a l'Electronic Entertainment Expo 2012.

Després d'una conferència terrible durant l'E3 de 2011 on Konami va citar a tota la premsa per acabar fent una presentació en vídeo, l’empresa japonesa ha decidit no fer el ridícul. Aquest any i més d'hora que mai, Konami ha parlat a través d’un vídeo de trenta minuts, dels seus plats forts de cara a l'any fiscal 2012.

Al vídeo s'han pogut veure les novetats de control del nou PRO Evoluction Soccer 2013, s'han vist imatges de joc real de Metal Gear Solid Rising Revengance i s'ha confirmat la continuació de Castlevania: Lords of Shadow.

Tot i això, el més significatiu del vídeo s'ha vist al principi. Konami ha dedicat més de deu minuts a parlar dels jocs per a mòbils i per a plataformes socials com Facebook. Konami s'ha convertit en un partner de Zynga, una de les empreses amb més pes dins de la indústria dels videojocs per a telèfons mòbils, navegadors i plataformes socials. Es confirma, doncs, que en aquest E3 viurem un gran canvi pel que fa a la importància que tindran les noves plataformes d'oci digital.

stats