Controla les cinemàtiques a Final Fantasy Versus XIII

2 min

Tetsuya Nomura, director del videojoc Final Fantasy Versus XIII, ha parlat recentment sobre el nou videojoc de rol que està desenvolupant i d'algunes petites novetats que s'incorporaran per modificar la jugabilitat i atorgar un major dinamisme al joc.

Si recordeu, Final Fantasy XIII-2 va presentar, com a innovació, breus moments de "Quick Time Events", períodes en els que hem de prémer una seqüència de botons, durant les escenes cinemàtiques. Doncs bé, Final Fantasy Versus XIII anirà un pas més enllà i permetrà controlar els personatges que apareguin en cadascuna de les cinemàtiques del joc.

"És molt important que el jugador no tingui la sensació d'haver parat de jugar. Aquesta nova mecànica estarà lligada a un nou sistema que no hem posat mai en pràctica fins ara."

La jugabilitat és molt més fluida, es diferenciarà completament dels videojocs que el precedeixen, com són Final Fantasy Type-0 o Kingdom Hearts. Les batalles poden canviar el seu curs segons les accions del protagonista.

Respecte de les veus dels personatges, Nomura ha comentat que, amb la finalitat de dotar l'enregistrament d'un major realisme, els nois que compartien un col·loqui han enregistrat la seva veu en la mateixa habitació per tal que se sobreposin al diàleg. El director del nou lliurament de la saga clàssica de rol oriental ha explicat, també, que per ara no han participat gaire noies en les sessions de doblatge, a diferència del lliurament anterior de la sèrie, protagonitzat per Lighting.

Finalment, Tetsuya Nomura no ha parlat de cap data de llançament concreta, però ha reconegut que ja n'hi balla una al cap.

Comenta-ho al fòrum

stats