Blogs 28/02/2011

Curiositats del MWC 2011

6 min

Un cop passat el Mobile World Congress 2011 us vull portar un recull de curiositats que vaig anar-me trobant en el meu periple pels diferents pavellons de la Fira de Barcelona. Començaré amb una de les estrelles del congrés, els pins d'android. Les diferents empreses que tenien alguna mena de relació amb el sistema operatiu de Google disposaven d'un element com aquest al taulell del stand:

En el cubell d'aquest android s'hi podien trobar caramels o pins d'android, depenent de la sort que tinguessis. En el meu cas vaig aconseguir vuit models diferents de pins, però n'hi havia més. Els que jo vaig aconseguir són aquests: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery]

També es repartien xapes d'android (mitjançant Sonos) i firefox, tot i que eren molt més escasses: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery]

Seguint amb Android, a la zona dedicada a aquest sistema operatiu també s'hi regalaven simpàtiques i curioses personalitzacions de la mascota de Google en un tamany molt escaient per a tenir-ho al moble de casa. Hi havia més de deu models diferents però jo només vaig aconseguir-ne dos. A aquesta mateixa zona també es regalaven enganxines inspirades en el mateix tema: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery]

Una altra de les curiositats del congrés van ser el guants promocionals del Xperia Play que Sony Ericsson ens va regalar al dinar de premsa. Com podeu veure venen especialment dissenyats per a que no deixem de jugar ni els dies de més fred: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery] També em va sorprendre l'espectacular pavelló que Sony Ericsson va reservar per als seus convidats, més propi d'una fira de mostres que d'un congrés de telefonia mòbil. L'accés a aquest pavelló estava restringit i només els autoritzats per Sony Ericsson hi podíem accedir: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery] Ara us deixo amb un stand que no va entendre a on venia. La cara de la noia era prou significativa de com n'estava de fora de lloc, tant per l'esdeveniment en sí com per el fet del lloc on es feia:

Les properes imatges són d'un curiós grup que es dedicava a passejar per l'espai que hi havia entre els diferents pavellons i que quan trobava algú que caminava despistat se li enganxava darrere, com si fos el seu líder. Amb tots vosaltres, el Sims humans:

[pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery]

I ja per acabar us deixo amb un exercici de marketing de primer nivell, tot i que el resultat final segurament podria ser motiu de debat. Primer vaig amb la imatge que et trobaves només entrar el pavelló 1: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery] Potser us pregunteu què estaven fotografiant aquests homes amb pinta d'executius. Un nou giny de tecnologia punta? Un nou sistema operatiu mòbil de primer nivell? Una aplicació revolucionària? Una conferència d'un guru? Doncs no, estaven fotografiant això: [pe2-gallery class="alignleft" ]

[/pe2-gallery] Això és tot el que hi havia al stand d'aquesta companyia, res més. És cert que van aconseguir captar l'atenció de la gent però fins a quin punt van aconseguir fer publicitat de la seva empresa? Sincerament, a dia d'avui encara no sé a què es dedica l'empresa patrocinadora de l'espectacle ni crec que ho arribi a investigar mai, però no es pot negar que deu sortir a milers de fotografies... Comenta-ho al fòrum.

stats