Nova secció a ARA VaDeJocs dirigida sobretot al públic que vol dedicar-se al món dels videojocs. Des d'aquí farem un recull de les ofertes que es publiquen al llarg de la setmana per agilitar i facilitar-vos la recerca d'ofertes interessants. Hi trobareu els enllaços corresponents per a posar-vos en contacte amb les empreses i els requisits necessaris per a que pugueu tenir oportunitat d'optar al lloc de treball.
Programador subaltern
Andover 01810 USA
Rockstar New England està buscant un programador subaltern per a treballar en diversos sistemes. Aquest programador ens ajudarà en els títols de primer nivells fent ús dels nostres motors gràfics.
Requisits:
Habilitat amb C++.
Passió per jugar i fer grans jocs.
Auto-motivació.
Un any d'experiència.
Es valorarà:
Experiència creant sistemes complexos.
Experiència a Xbox 360 o PlayStation 3.
Graduat en ciències o enginyeria.
Programador gràfic
Andover 01810 USA
Rockstar New England està buscant un programador gràfic amb talent per a participar en els desenvolupaments dels videojocs més pioners de la indústria fent ús dels motors gràfics propis de la companyia.
Requisits:
Un any d'experiència a ordinadors o consoles en el desenvolupament de gràfics.
Habilitat amb C++.
Ampli coneixement en vèrtex i pixel shaders.
Coneixement en diverses tècniques d'efectes especials.
Capacitat per a col·laborar amb artistes en les tècniques gràfiques.
Es valorarà:
Cinc anys d'experiència en el desenvolupament de gràfics.
Experiència a Xbox 360 o PlayStation 3.
Haver participat en el llançament d'un videojoc AAA.
Graduat en ciències o enginyeria.
Animador de personatges 3D
Irvine 92602 USA
Blizzard Entertainment està buscant a un animador de personatges excepcionalment qualificat en 3D per a un equip enfocat en la pròxima generació de jocs multijugador masiuss online. El candidat ha de tenir una comprensió sòlida dels principis del moviment del cos, l'anticipació, l'excés, seguiment, compressió i extensió, cinemàtica inversa i altres vessants del 2D i 3D.
Requisits:
Dos anys d'experiència en el desenvolupament de videojocs fent ús de Maya o un programa equivalent.
Habilitats excepcionals animant cossos orgànics.
Gran coneixement dels processos que intervenen des de la fase conceptual fins a la implementació.
Capacitat per a col·laborar amb dissenyadors i programadors.
Auto-motivació, grans dots comunicatives per a treballar amb equip.
Passió per als videojocs.
Es valorarà:
Haver participat en el llançament d'un videojoc AAA com a animador de personatges.
Habilitats en més d'una tasca relacionada amb l'animació com per exemple: il·lustració, modelatge, texturització.
Experiència en els efectes especials i l'animació de partícules.
Comprensió de l'estil visual de Blizzard Entertainment.
Dissenyador de nivells
Santa Monica 94404 USA
Santa Monica Studio està buscant nous treballadors pel proper projecte que estan duen a terme. Com a dissenyador de nivell haurà de dissenyar i implementar la mecànica al videojocs seguint les directrius del Director i el Cap de disseny de nivells.
Requisits:
Ampli coneixement de Maya o altre software de construcció de mons en 3D.
Coneixement de disseny de videojocs i habilitat per implementar espais 3D, càmeres, crear escenaris usant les eines de disseny necessàries.
Experiència en el disseny i desenvolupament de mons oberts.
Quatre anys en el desenvolupament de jocs, amb dos dedicats exclusivament al disseny de nivells.
Graduat o equivalent.