Les professions de Guild Wars 2

2 min

A partir d'un article escrit per l'Andrew McLeod i publicat a la pàgina oficial de Guild Wars 2, s'han donat a conèixer els primers detalls de les vuit professions que podrem gaudir al nou treball d'ArenaNet i NCSoft.

Segons explica l'Andrew McLeod, els jugadors podran escollir dues de les vuit professions, ja que volen que aquests tinguin força objectes per fabricar però que alhora es mantingui el comerç entre els jugadors. De totes formes, aquestes dues professions es poden canviar en qualsevol moment, visitant l'entrenador que es pot trobar a la majoria de ciutats grans. Si tornem a aprendre una professió que anteriorment ja coneixíem, tornarem a recuperar les receptes.

Les vuit professions que podrem aprendre són les següents: - Forjador d'armes: Professió per crear armes. - Forjador d'armadures: Per crear armadures pesades. - Caçador: Podrem crear armes de projectils, torxes o corns. - Cuiner: Podrem cuinar menjar que facilitarà modificadors temporals a les característiques dels jugadors. - Joier: Creadors d'anells i penjolls. - Artificier: Professió que serveix per crear objectes màgics, com bastons i ceptres. - Sastre: Creació d'armadures lleugeres. Per construir nous objectes, es necessitarà la matèria prima, que s'aconseguirà mitjançant el saqueig de cadàvers, la recollida de minerals, plantes i arbres, o amb unes eines de recuperació, per extreure materials dels objectes que no es necessitin.

Al contrari del que sol passar a la resta de MMORPG, a Guild Wars 2, els nodes de minerals o plantes no seran exclusius de la persona que arriba primer, sinó que cada jugador veu el node i hi pot recollir el material, independentment de si un altre jugador ja ho ha recollit anteriorment.

L'altre punt que ha comentat l'Andrew McLeod, és el de les estacions de producció. Aquestes estacions acostumen a situar-se a les ciutats o als emplaçaments més grans i s'utilitzen per descobrir i construir nous objectes. Al construir un objecte que no hem fet mai, haurem d'ajuntar les peces sense cap guia, i un cop descobert, ja ens marcarà els objectes que necessitarem per construir-lo. L'equip de desenvolupament ha triat aquest sistema de descobriments abans que el de comprar les receptes, perquè a la resta de jocs que apostaven per l'altra sistema, tots els treballadors tenen una llista tancada d'objectes per crear, però d'aquesta forma, al menys al principi, el jugador podrà investigar les possibles combinacions d'objectes, per anar descobrint nous objectes per ell mateix.

Comenta-ho al fòrum.

stats