Mojang vol ajudar els estudis Indie

Zoom

Mojang ha revolucionat i ha atorgat prestigi les produccions indie, un sectorque abans passava sovint desapercebut. Minecraft ha estat el videojoc que ha portat la companyia a ser coneguda arreu del món, un títol que a hores d'ara ja ha venut més de dos milions de betes, quan encara queden uns quants mesos per a que es llanci el producte final.

Amb l'experiència que els ha brindat el llançament de Minecraft i el funcionament com a empresa editora estan rumiant la idea de co-publicar projectes de desenvolupadors indie que resultin interessants per als jugadors, i així, a més, ajudar els més novells a iniciar-se en el sector dels videojocs. Tot seguit transcrivim les declaracions de Daniel Kaplan, Director de desenvolupament de Mojang Specifications, que ha explicat com és la vida des de la perspectiva de la companyia.

Zoom

"Estem molt ben situats ara mateix. El més difícil que se'ns presentarà serà dir no als projectes que ens ofereixin. Hi ha moltíssimes idees fora, però hem d'esperar i pensar què és el que ens convé com a companyia. Esperem poder ajudar les persones que se'ns dirigeixin, fent que mantinguin la seva implicació en el projecte i que plegats aconseguim finalment que esdevingui un producte d'èxit, de manera que puguin estar segurs que n'aprendran prou per a continuar endavant pels seus propis mitjans... Ja veurem com progressa aquesta idea".

Comenta-ho al fòrum