Descobreix els detalls de Kingdoms of Amalur: Reckoning

Zoom

Kingdoms of Amalur: Reckoning és un joc que combina rol i acció, que serà distribuït per EA i que té un clar objectiu: agafar l'excel·lent manera de mostrar l'exploració de la saga The Elder Scrolls, l'immillorable estil narratiu dels jocs de Bioware, el desenvolupament de personatges que utilitza Blizzard i afegir-hi un element de collita pròpia, un efectiu i sòlid combat d'acció. Tot plegat, per tal de construir el millor joc de rol occidental possible.

El cas és que, amb aquests referents tot sembla indicar que en podria sortir un bon joc. Però és que això no és tot. Kingdoms of Amalur: Reckoning també compta amb un equip creatiu al darrere molt especial: Hi tenim, per exemple, a Todd McFarlane, molt conegut, sobretot, per haver creat a Spawn i també per la seva exitosa renovació visual de Spider-man. També hi podem trobar el cervell de Ken Rolston, un dels responsables d’Oblivion o en Grant Kirkhope, un compositor arribat directament des de Rare.

En el joc assumirem el paper d’un home que havia mort però que ha ressuscitat gràcies a la Font de les Ànimes. Es tracta d’un experiment d’en Fomorius Hughes, un gnom que vol aconseguir més saviesa i que ho farà a qualsevol preu: encara que això suposi retornar els morts del seu descans etern. Un cop despert, el nostre personatge descobrirà un món en què tot just s'està començant a descobrir i experimentar amb la màgia, però on també s’hi oculten els més perillosos enemics.

Amb tots aquests elements, Kingdoms of Amalur: Reckoning, efectivament aconseguirà situar-se en el pòdium dels millors jocs de rol de tall occidental? Ho sabrem durant el quart trimestre de 2012. El joc estarà disponible per a PC, PlayStation 3 i Xbox 360.

Mentrestant, us deixem amb un vídeo en què Ian Frazer, dissenyador en cap del joc, ens parla de les característiques de Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Comenta-ho al fòrum