LA PORTADA
LAIA BELTRAN

Khaled Abbas: “Un negoci funciona amb molta feina, passió i una mica de sort”

Publicista i empresari

Khaled Abbas Publicista i empresari Zoom

REW

<<

¿Coneixeu algun nen que prefereixi els anuncis publicitaris als dibuixos animats? Allò que la majoria consideren una interrupció fatal, per al Khaled Abbas era un moment de glòria. “M’encantava mirar-los i feia zàping per veure’n més”. De ben petit aquest català de pare jordà tenia les idees molt clares: volia ser publicista o empresari. I s’hi va esforçar. Amb el títol de sociologia i el de publicitat a la butxaca va començar a treballar com a creatiu per a petites agències fins que va fer el salt a multinacionals especialitzades en publicitat online.

PLAY

>

Un bon dia va deixar-ho tot per un projecte personal i amb tres socis més va fundar Plateselector, una polifacètica agència de comunicació gastronòmica. “A través d’aquest projecte -que ja està en procés d’internacionalització- he conegut gent molt interessant i m’ha permès capgirar models de negoci tradicionals”. El millor exemple és Señor Brown, una “xocolateria experimental” que va obrir fa sis mesos amb Miquel Coulibaly, un geni del cacau.

FF

>>

El Khaled sempre té mil idees rondant-li pel cap. Un dels seus somnis era obrir un bar amb els seus dos millors amics de la infància. Fa un mes que el té i es diu Servicio Continuo, “el lloc on vas a sopar i acabes bevent o el lloc on vas a beure i acabes sopant”. Se us acut un millor claim per a un local que només obre de 20 h a 3 h? El Khaled té bon olfacte per crear negocis i bon ull per comunicar-los, però també sap que només funcionen amb “molta feina, passió i una mica de sort”.